Η έφεσή μου στα φιλολογικά μαθήματα και η διαπίστωση κατά τη διάρκεια της φοίτησης μου στη μέση εκπαίδευση πως αυτά διδάσκονταν, πλην λίγων εξαιρέσεων, με στείρο τρόπο με ώθησε στο τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του ΑΠΘ από όπου αποφοίτησα το 2002. Εκεί εντρύφησα στη διδακτική μεθοδολογία των φιλολογικών μαθημάτων και στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών κατά τη διαδικασία μάθησης. Παράλληλα, παρακολούθησα μαθήματα και εκπόνησα εργασίες που προωθούσαν την αυτενέργεια του μαθητή, παιδαγωγική αρχή που εφαρμόζω στην τάξη μου φροντίζοντας να μην προσφέρω "έτοιμη" απλώς γνώση στους μαθητές, αλλά να τους καθοδηγώ στην αναζήτηση της και να τους υποδεικνύω τρόπους για να μαθαίνουν...
Στην προσπάθεια μου να εμπλουτίσω τις γνώσεις και δεξιότητες μου, έτσι ώστε να καταστεί το μάθημα πιο ενδιαφέρον και αποτελεσματικό για τους μαθητές, συμμετείχα σε επιμορφώσεις ακαδημαϊκών φορέων για τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τη χρήση ΤΠΕ στη διδακτική διαδικασία, τη μουσειακή εκπαίδευση. Τέλος, το μεταναστευτικό ρεύμα των τελευταίων χρόνων με ώθησε σε επιμόρφωση σε μια διαφορετική διδακτική προσέγγιση, αυτή της Νέας Ελληνικής ως ξένη γλώσσα, στα πλαίσια της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση και της παροχής ίσων ευκαιριών.
Επί 20 έτη είμαι συνοδοιπόρος στην προσπάθεια εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο άνθρωπος που τους προσφέρει τα κατάλληλα γνωστικά εφόδια, συμμερίζεται την αγωνία τους, τους εμψυχώνει, τους ψέγει όταν παρεκκλίνουν του στόχου τους.
Έχοντας ως οδηγό τα λόγια του Αδαμάντιου Κοραή πως "μικρότερο κακό είναι η αγραμματοσύνη, παρά η κακή και χωρίς μέθοδο εκπαίδευση" υποδεικνύω στους μαθητές μου τη μέθοδο με την οποία θα οργανώσουν τη μελέτη τους, ώστε να είναι αποτελεσματική. Κι αυτό σε συνδυασμό με την μεταξύ μας αγαστή συνεργασία είναι το κλειδί για την επιτυχία...